stan

hej, kom hem för cirka 40 min sen. har ätit och pluggat lite matte. efter skolan gick jag till kvicken för att möta soumaya och stina. haha det hände lite grejer i kvicken kan jag säga , någon äcklig kille som är helt störd var jag bara tvungen att prata med. sen åkte vi till stan och soumaya köpte lite saker sen åt vi på donken. juste den personen som håller på att driva med mig om en privat sak är så jävla fittig, vet inte vem det är ännu men snart kommer jag få reda på det!
och vi såg dessie idag, var bara tvungen att säga det ;)

här kommer lite bilder från dagen:

outfit

haha, provade estellas glasögon som hon ska ha på squardance (stavning) i skolan. vi har temat nörd :)

soumaya :)

omg vad blek jag ser ut :P kattigt eller hur?

maaaat

haha

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0