börjar blogga :)

ska börja blogga nu igen, på riktigt den här gången.. just nu har jag nästan inga besökare alls men det kommer..

idag är det julafton och jag har varit hos mina kusiner och vi har ätit god julmat, pratat om minnen (haha) och sen kom tomten och jag fick  bra prestenter FAKTIST.. unger lovet skulle vi egentligen åka till egypten men det blev massor fel med hotellet så det blev inget, men vi letar efter resor så jag hoppas vi hittar något.
snart ska jag hem till mickis för hon är ensam hemma, vi ska kolla på film och ha roooolit !
gillar ni min nya design ? , gillar inte bilden så mycket i headern men jag hittade ingen annan som passade in :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0