haha patricia!

haha jag läste på patricis blogg (www.paatricis.blogg.se) såklart ska hon härma mej med listan. haha men kolla vad hon har skrivit. hahahaj gkommer ihåg när jag rammlade på mattan. hahahahahahhaha vi grät av garv.  jag var skiiiiiiiit ful!


LOISA ERIKSSON abdullah



1.vad heter hon?: Loisa eriksson abdullah
2 Vart kommer hon ifrån?:Sverige å makedonien ni vet största
blatten jaoo
3 Hur gammal?: 13 snart 14
4. Är han/hon snygg?: JAAA såklarrt :D
5. Brukar han/hon färga håret?:  nope naturell  
6. Vilken färg har han/hon haft?:
hennes EGNA
7. Vad har han/hon för parfym?: hon har inte på sig,, men har 
typ en miljon parfymer :P  
8. Är han/hon galen?:
OM hon är <3
9. Vad är erat roligaste minne?: när hon ramla på
mattan hemma hos henne
10. Har ni många minnen ihop?: OM vi har haah <
11. Vart bor han/hon?: Farsta
12. Har ni varit utomlands tillsammans?: Egypten estland finland Tyskland
13. Är du avundsjuk på honom/henne?: japp på hennes goose :D 
14. Vad heter hans/hons syskon?: Lydia DA tööönt
16. Hur träffades ni?: när vi jag va 4 å hon 3 i skarpnäck jag bodde i
porten brevid , Det var tider de..
17. Vad går han/hon i för sporter?:Baskeet :D <3 
18. Vad kan han/hon göra på helgerna?:  ALLT !
19. Vad brukar han/hon göra efter skolan?: gå hem å plugga du vet
21. Brukar ni säga att ni älskar varandra?: Jag brukar ibland men Loisa tycker alltid det e typ töntigt haha hon visar inte sin kärlek
så mycket men jag vet att hon älskar mig ändåå :D <33

22. Har han/hon fräknar?: nopee <3
23. Har ni kollat på film någon gång?: nej du vet vi e BLINDA ?? dum assoo
24. Har ni bråkat någon gång?: japp men blivit kompisar en vecka efter
inget kommer igenom oss
25. Har ni skrattat tills ni gråtit?: HAHA i Egypteeen :P
26. Har du sett han/hon gråta?: jaaa stackarn :(
27. Vad gjorde du då?: tröstar henne va troru?<33
28. Har du sett han/hon vara riktigt arg?: mannen hon e alltid arg haha driver:P
29. Har han/hon sett dig gråta?: Men jaa vi e som syskon fan
30. Vad ska ni göra i sommar?: vet inte kryssning kanske :P
31. Har han/hon svikit dig någon gång?: aa eler vet itne
32. Har ni pratat i telefon någon gång?: Nej vi äger inga mobiler du vet idioot ??
33. Vad skulle du göra om han/hon dog?:  Det kommer alldrig att hända
jag kommer att skydda henne från ALLT
34. Kommer ni vara tsm om 10 år?: TILL DÖDEN SKILJER OSSS ÅT BROSHAN!
35. Vad är det bästa med honom/henne?: Allt <3 dumhuvve! 
36. Vad skulle du vilja att han/hon ändrade på?:
Att hon e lite snällare mot sin mamma:P <3333
37. Skulle du ge honom/henne pengar om du vann 1 miljon?: jaa skulle köpt hela gina å cubus faan :P
38. Hur ser hans/hons klädstil ut?: lila tjocktröja från bikbok haha nee olika men fin iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0