väljer ut några sånna här frågor..

dag 05 -Vad är kärlek? kärlek för mig är när man älskar en person så mycket att man gör allt för den. man tänker på honom hela tiden, man vill vara nära honom/henne. kärlek är också svartsjuka, tjaffs men det är också en underbar kännsla som man känner..

dag 27– Min favoritplats: är mitt landställe, när man är där försvinner alla problem. där är alla trevliga och alla hälsar på en (även om man inte ens känner männsikan) det är så lungt där och så fint. saknar det så mycket..

dag 15  – Mina drömmar: min dröm är att bli artist, jag vill sjunga för hela vääääääärlden :) jag vill också bevisaför alla som säger att jag inte kan det här, hur bra jag är på det egentligen. jag vill vara en bra förebild och jaa allt det där som ingår. jag vet att det är en på miljonen som kan uppnå den här drömmen, men vem vet. jag kanske är den dära en på miljonen :)

dag 28 – Det här saknar jag: när jag och patricia var som tajtas, när vi var med varann dag in och ut. vi gjorde allt tsm. när vi var mindre.


dag 11– Mina syskon: jag har en, och det är lydia hähäh vet inte vad jag ska säga men aja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0