alla förendrats, ta åt dig

Har fått några frågor om vad som har hänt eftersom jag har nämt lite saker på min blogg och folk har väl läst dens blogg också. Det är inte värsta grejen, men man blir bara irreterad på vissa saker som personer gör. Visst alla förendrats, alla ska förendrats någon gång. Men på detta sätt, att bara skita i sina vänner som man känt sen man var mindre, vi har alltid hållt ihop. Vi tjejer som gör allt tillsammans, fattades någon, frågade man vart den personen var och varför inte hon var med. Vi eller iaf jag hade planer på att vi aldrig skulle splittras. visst skaffar man nya vänner, man blir äldre och byter skola. Men att skita i sina vänner bara sådär, utan anledning det gör mig äcklad och jag är inte ensam om det. Att bara titta på hur du beteer dig, på de som du umgås med gör mig att vilja stoppa dig och jag/vi har varnat dig men du verkar inte lyssna, eller bry dig. Du kanske inte vill umgås med oss längre, vi kan inte tvinga dig? varför skulle vi tvinga dig till något du inte vill? Visst du gör vad du vill men kom inte tillbaka till oss efter när du insett vad som har hänt. Du vet att jag älskar dig och att  jag vill ditt bästa,det är därför jag har försökt prata med dig. men varje gång jag försökt lyssnar du inte och du verkar tro att jag driver men jag är så seriös som det bara går. Det ska ju vara vi tjejer, eller hur? kanske inte längre...


lite gamla bilder, men kärlek till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0