länder jag vill åka till, backpacka, framtiden.

vill verkligen åka utomlands, det är så skönt och jag älskar känslan. länder jag vill åka till är bland annat thailand, har hört att det är jätte fint där och att alla är så trevliga där. USA vill jag också åka till, speciellt till LA, las vegas och new york. sedan skulle jag vilja åka till mexico med mamma som jag troligtvis kommer att göra någon gång i mina år haha. efter jag tagit studenten är min plan att backpacka i flera månader, helst i austrailen eller i sydamerika. skulle vara kul att göra det i afrika eftersom det finns så mycket att upptäcka där som alla djur, savannerna, regnskogarna, bergen och floder osv. se hur folket där lever och deras kulturer osv. har inte riktigt bestämt vart jag ska göra det men det ska iaf bli av har jag bestämt, om ingen vän vill henka på så får jag göra det själv, i dont mine hehe. men jag har hört att man inte ska göra de allt för många. för er som inte vet vad det är så åker man bort i flera månader, med en liten packning som man bär på ryggen vart man än går typ, man övernattar på motell, vandrarhem osv. man träffar många nya vänner och man upptäcker mycket utav världen. det ska jag lugnt göra när jag tagit studenten och när jag jobbat ihop pengar.

gud vad jag länktar tills jag går ut skolan, tänk vad skönt att börja jobba och att slippa oroa sig för skolan. jag har bestämt att efter studenten ska jag ''vila'' i 2-3 år dels för att man måste vara 22 år gammal (om jag minns rätt) för att komma in i polishögskolan och för att bli flygvärdinna måste man vara minst 21. jag har planerat så mycket inför min framtid som te x att få två barn med en jugge eller, amerikanare, italenare , latino som ska heta Bianca och zackarias (jag har planerat att få en son och en dotter haha). Jag ska som sagt resa mycket, köpa en lägenhet i turkiet i turistområderna eller spanien tillsammans med min man så jag och min familj kan åka dit när vi känner för det. japp det är mina planer det, skulle jätte gärna vilja veta era om ni har några?


på ett ungefär hur min dröm man ska se ut, mörkhårig ska han iaf vara. personligheten tar ju ändå över utseendet tycker jag och han ska vara snäll, romantisk, beskyddande, rooooolig! och ja ni vet ju resten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0