mörk choklad

efter skolan mötte jag och emma upp emilie, stina och mickis. vi åt på subway och sedan skulle stina till frisören så vi drog hemmåt utom emilie som stannade kvar. jag ska egentligen gymma idag men jag orkar verkligen inte ta mig till gymmet. blir så trött när det är så tråkigt väder (men mysigt) ute. sitter hemma och kollar på någon datagjord film om ugglor som faktist är ganska bra, har ätit mörkchoklad också. måste börja ta igen med träningen och börja äta nyttigt iget, får väl träna hårt under lovet. ett undantag är på julhelgen då jag ska på kryssing, då ska jag tjocka mig haha! :)
juste köpte mig ett par tjocka leggins från gina, jobbigt nog så var det hål i dom så mamma gick och lämnade dom innan hon skulle till jobbet. jag som behövde nya leggins så snarast!

en slumpad bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0