saker ni inte visste om mig

jag skrev nyss ett inlägg men jag råkade sudda allt så nu måste jag skriva om allt.. jobbigt!
jag hatar att ljuga.
jag får lätt ångest, speciellt när det gäller skolan eller träningen/onyttig mat osv.
jag hatar bokstavligen skolan.. iaf min, ser fram emot gymnasiet.
jag vill börja i ett gymnasium där det finns fina killar.
stör mig på p12or som är ute och fikar...
jag har vill öppna en liten inredningsbutik, eller ett cafe eller en parfymshop när jag blir äldre.
min förebild är kenza, (till mina vänner - jaa jag ekänner det!)
just nu ligger mamma och sover i vardagsrummet och jag måste på toa. synd bara att min dörr är sönder och man måste dra i den väldigt hårt för att den ska öppnas. det låter som om tredje världskriget pågår eller något så jag funderar verkligen på om jag ska öppna den eller inte... men jag måste lixom på toa.. nu kommer ångesten fram.. fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0