så...sååå skönt med jullov!

jullov wihoo! jag ska njuta av varenda dag, gymma, vara med vännerna, sova (men inte allt för mycket haha) och bara leva livet. fick mina betyg också, höjde mig i engelska och slöjd. Tack Anna för att jag fick VG det var helt oförberett jag som är helt slö på slöjd lektionerna! nästa termin ska jag försöka satsa mer på något mer mvg, har ju bara ett just nu och det är i religion. Men jag lyckades gå ut med 250 poäng vilket är rätt så bra, medtanke på att jag inte är så smart, men jag pluggar ju ganska mycket..  men jag har själv känt att jag gjorde bättre ifrån mig förra terminen så jag kan bättre men man blir ju så skoltrött och vill inte bli alltför trött på skolan för då kommer jag inte orka med gymnasiet där det är som viktigast.

efter skolan gick jag hem till mickis och sedan gick vi mot centrum där vi åt på subway, vi tjockade oss och  tog en hel macka (en stor en), första gången haha. om vi inte blev mätta alltså, blev så trött efter det haha. efter det så mötte vi upp hilina, soumaya, emilie och stina. vi julhandlade och jag var sååå trött. vi gick runt i centrum med våra vinter jackor i cirka 5-6 timmar, jobbigt läge. varmt var det, men vi hade det kul och jag köpte en present till mamma, tänker inte köpa till min syster eftersom hon inte köper något till mig sen finns det inte så många mer att köpa till haha. förstår inte häller vart alla mina pengar har försvunnit, har bara köpt en present till mamma, lite kläder av några vänner, ätit lite ute. nu har jag bara 260 kr kvar av mina julpengar men jag får ju mitt barnbedrag imorn hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0