svar på tal

Anonym om julklappar:
lydia är din syster elrhur men vad har bellalaras för relation till er. på hennes blogg snackar hon sjukt mkt om lydia och det låter nästan som de e syskon kan inte du förklara lite om de två och nu e de tydligen osamas?

svar: hmm, Bella ville alltid ens bästa och man kunde prata med henne. hon verkade också vara ganska beskyddande mot sina nära. Hon var ju ganska bra vän med lydia och de gjorde väl automatiskt att hon var snäll mot mig osv. hon vet också väldigt mycket om vår familj kanske därför det låter som om de skulle vara syskon. Mamma gillade Bella jätte mycket  och det gjorde väl jag med. Jag vet inte allt om varför de är osams men det jag vet är inget jag tänker skriva här på bloggen eftersom dom båda har valt att inte skriva så mycket om det. när dom var vänner gjorde dom nästan allt tillsammans, jag tycker faktist det är lite synd att de är ''osams'' med tanke på att Bella verkade vara en sån bra vän. vet inte om jag svarade på din fråga nu men hoppas du hittar ditt svar någonstans här..


Kommentarer
Postat av: cindy's ▲

Hoppas att du fick en lyckad jul! :)

Fått många fina julklappar?



Kram

Cindy / http://cindyvuong.blogg.se

2011-12-25 @ 16:31:28
URL: http://cindyvuong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0