Tisdag, lite onödig skoldag.

skolan var lika onödig som alla andra dom senaste dagarna, mest film, lekar och prat. god jullunch blev det också juuuummy! när jag slutade så började en bitch i skolan hålla på, skit jobbig tjej som ingen gillar! efter det mötte jag andrea, mulki och moumna de skulle till vivo och köpa lite grejer så jag följde med de. sedan åkte jag och köpte ett par legginsar och nu är jag hemma. har ätit lite vindruvor och ska bara ta det lugnt ikväll. mamma ska jobba natt och lydia jobbar kväll så det blit skönt att vara ensam, kanske tar hem en kompis eller något. ska iaf spela the sims på fb nu, haha det är jätte kul! bli min granne nununu!

och ja jag är lat, orkar inte ta mig till gymmet nu när det är kallt och mörkt... får väl ta bussen när jag känner för det. men jag har lovat mig själv att gymma varje dag under lovet utom på fredagarna och lördargarna! jag är konstig - antingen kämpar jag och sliter varje dag på gymmet, eller så gymmar jag inget alls. kan inte lixom stanna där emellan de haha. åååångest för att jag inte tränar..

bilder från the sims (fb. jag älskar ju att inreda så när jag har tillräckligt med pengar ska jag renovera hela skiten haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0