Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

1. jag älskar mulatter, det finaste som finns helt änkelt!

2. har en nokia mobil som är dålig (haha)

3. bor i farsta med min mamma och syster

4. jag har ingen kontakt med min pappa..

5. jag älskar basket och har spelat det länge men är inte direkt bra på det..

6. SÅNG är mitt liv, jag ÄLSKAR att sjunga på vilket humör jag än är på så gör det mig alltid glad.

7. jag drömmer om att bli artist (hähä)

8. jag älskar maaaaat , fatsoooo

9.har ingen vän jag kan lita på upp till 100%

10. huum.. får alltid ångest när jag inte pluggar till ett prov..

 


Kommentarer
Postat av: Simona

bra att veta :) haha

2011-02-23 @ 21:15:26
URL: http://simonad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0