maaaat

vi kom fram till hotewllet for nagon timme sedan och jag har hunnit duscha och sant. vi ska snart ut och ata sa jag vantar pa mamma och lydia nu. juste det ar skit billigt har, en pizza kostar lixom 15 kr haha och ett par conferse fast fejkade dara kostar 50 spann..  men de ser akta ut sa jag kopte groa och ska kopa fler sanart igen..

idag var vi pa baten men  15 andra pers och vi akte och snorklade. skiiit fint sager jag bara, och kul var det. vattnet var ocksa jatte varmt det var runt 30 grader.. och sen akte vi till en paradise o HAR ALDRIG varit pa en san fin plats. sanden var sa mjuk och varm, havent var ljust blatt verkligen, man sag egenom vattnet till marken.  och stranden var jatte long och sa fanns det fina resturanger dar. vi har lited bilder darifran. sen akte vi och kollade pa delfiner, man fick simma med de ockso sa precis nar alla skulle hoppa in i vattnet forsvann de haha, men de var jatte gulliga, typ 5 delfiner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0