Dag 6 – Typ av killar jag faller för...

jag faller mest för mulatter, men också mörkhåriga. jag är rätt kräsen av mig men en riktigt perfekt kille för mig skulle vara lång, fint leende och fina ögon, fräsch av sig, rolig med samma humor som mig, mogen. och han ska spela basket (basket killar är så jävla fina). jag gillar mer utländska killar än svenska.. sen ska de vara starka :)
typ sådäääära :)
men jag säger bara utsidan ger insidan en chans så är det, för jag faller för insidan för det mesta..



finaste mulatten jag har sett, helt ärligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem???????

2011-03-04 @ 03:35:23
Postat av: Ida

Mulatter kan vara riktigt snygga. :)

2011-03-04 @ 11:30:48
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: elin andersson

är en ny läsare, så en fråga bara : är du själv hel svensk eller? eftersom du faller för utlänska killar så kanske du själv är lite utlänsk?

kram

2011-03-05 @ 00:08:51
URL: http://elintursch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0