i sommar ska jag..

sola och bada
grilla
åka på kryssing
åka på kollo
åka till turkeeeey med patricia :)
åka på konfermations läger
åka till landet med patricia
äta massor med godis och glass
vara med tjejorna
sova uuuuuut:)

känner på mig att denna sommar kommer bli riktigt nice ! kommer ju inte bara sitta hemma hela lovet, som förra sommaren när alla var bortresta. länktar länktar länktar :)
jag kör en tävling med mig själv, att inte äta något onyttigt tills sommar börjar från och med i månags jag kommer också jogga nästan varje dag för att få en naaaajsig kropp. sen på sommaren ska jag äta hur mkt godis och glass jag vill !


då man kan gå runt så här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0