vad ska man tro :O chris brown

chris brown:
är den äkta eller inte ? många säger att den är det eftersom han själv har pratat om den. att han skulle skicka bilden till någon tjej men sedan bråkade de och hon la upp bilden -.- såååå typiskt iså fall!



iaf idag har varit en riiiiktigt dålig dag. för det första så hatar jag min prao ! chefen är hur otrevlig som helst. han tackar inte ens för något jag gjort, han behandlar mig som en slav och typ utnyttjar mig med att städa och han ba - hämta det, ta upp det, torka upp det där. man baa rör på fläsket själv och hämta det ! och jag börjar 9 och ska egentligen sluta 3 för det står så på mitt papper men han kommer på egna regler och säger att jag ska börja 8-4 man bah ääh vem fan är duuuuuuuuuu! och sen fick jag städa och moppa toaletten. = inte kul! plus jag slår i mig i den där jävla bokhyllan hela tiden !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0