gamla bilder

shit vad jag saknar när jag var mindre, då allt var perfekt och det ända man grät över var när man ramlade eller när någon tog ens docka. jag gjorde alltid vad mamma sa och var hennes lilla prinsessa hela tiden. när jag var mindre blev jag också kompis med min bästavän patricia och vi har sååå mycket minnen tillsammans. jag kollade på bilder för några dagar sedan och fotade några av de, inte bästa kvaleten men det duger :)


jag och lydia i lansarote

vi på patricias landställe i nacka :)

HAHAHAHHAH i min gamla lägenhet i skarpnäck

på lydias födelsedag

påjulafton

någon midssomar

i kreta tror jag :P

 vi spelar kort i kreta

vi var hypade över att åka flygplan första gången

mamma och lydia

vi väntar på bussen på landet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0