nya läsare så passar på att berätta lite om mig :)

okej, nu ska jag berätta lite om mig själv. passar ju bra eftersom jag har lite nya läsare. huum vart ska jag börja?
jag bor i farsta med min mamma och syster och har gjort det i cirka 6 år. min mamma är från sverige och pappan är från makedonien så jag 50/50 ;) .jag går i hökarängsskolan som inte direkt är världens bästa skola dårå men den duger :)

på fritiden så är jag med vänner, tränar basket (inte så mycket längre eftersom vi har en ny tränare som bara pratar hela tiden och då blir det inget kul att spela), festar ibland och jaa jag gör väl allt som alla andra tonåringar gör - lever livet. jag älskar att gå på bio haha vet inte varför men man stänger typ världen ute och man konsentrerar sig bara på filmen. min favorit mat är pizza som jag aldrig tröttnar på.min dröm är att bli en världskänd artist !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0