stan med betty

åkte tilll stan med betty och köpte en tröja. vi var där ett tag och gick runt i affärer, köpte min cafe coler som jag tjatat om i en hel vecka nu haha. sedan köpte vi cheesburgare och satte oss vid kungsträgården och bara tog det lungt. riktigt skönt, och stockholm är ju jätte fint på sommaren. vi satt i solen och bara snackade om allt mellan himmel och jord :) kom hem vid 6 och har hunnit packa klart till lägret imorn. sitter och kollar på hellcats på femman och ska snart duscha..







sexy mamas







köpte denna mag tröja idag, färgen är mycket starkare på riktigt :)

min bikini jag köpte för ett tag sedan, passade jag på att fota nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0