svaren på frågestunden :)

Varför började du blogga? =)

sv: för min syster började med det och då skulle jag härma henne haha. jag började på devote där jag var 13 år om jag minns rätt. sedan har jag bara gjort det för det är kul och man kan skriva av sig och man har ett skäl till att ta bilder :)

 

Shaa loisaaa va händer brooooor HHAAHAHH ,driver bara , vad hände när du vaknade på söndagsmorgonen & insåg att världen nt gick under ?

 

sv: haha hej andrea! när jag vaknade så tänkte jag på den där gubben vad han hade tänkt säga till pressen nu eftersom alla lever och jorden är kvar och jag var jäääävligt glad att vi fortf lever :)

vrf ee du så ful ?

sv: varför är du så feg att du komenterar anonymt ? avensjuk eller :)

är du tillsammans med någon nu ?
är du oskuld, röker / festar / dricker du ?

 

sv: nepp jag är singel, ja jag är oskul, nej jag röker inte, festar ibland, dricker gör jag inte ofta men  har provat :)

 

skulle du haffa någon annans kille för att jävlas med den personen? haha kom nte på nåt :)

shooooosan loisa :D
alå vad häände med ........... du skulle träffa ,killen? något på gång igen? <3
och erkään min o andreas blogg är bättre än din :D

 

sv: haha jag vettefan, mayby :) hahah absolut inteeee :)

 

Den som skrev att du var ful, d din lilla fiunge -.- hatar männsikor som tror dem är så **** bra ! Ta inte åt dig :) Kram
Fresten... Hmm, har du åkt utomlands nåt mer efter egypten?? :) KRam

 

sv: haha tack simona , nej det har jag inte men jag ska åka till turkiet i sommar :)

skulle du döda 5 av dina vänner för att du skulle fortsätta leva?

 

sv: nej det skulle jag verkligen inte, så ego är jag inte ;)

 

saknar du Skarpnäck ? är du tillsammans med jacob bodin ?

 

sv: ibland gör jag det, haha nej verkligen inte vi är bara kompisar ;)

 

vaaaaaaaaaaaaarfööööööör har du dåligt självförtroende? när du är jättefin, och har en skit sexig kropp som alla vill ha!! ;)

sv: hahaha hej betty, jag vet inte men ibland har jag faktist bra självförtroende ibland inte... taaaack :)

 

ålder?
längd?
antal besökare?
singel?
oskuld?

sv: 15 år, 170 lång, det varierar mellan 50-100 , ja jag är singel, japp jag är oskuld :D

 

hur många läsare har du på din blogg ? kan du sjunga? eftersom du ville bli artist... vad gillar du för killar ?

 

sv: mellan 50-100, jag tycker jag kan sjunga men vet inte vad andra tycker :) jag gillar mörkhåriga killar och mulatter är riktigt kattiga :)


Kommentarer
Postat av: annsoh

Hej! Nu är dagens blogg avslutad! Gå in och se om det var du som vann! Om inte anmäl dig då här igen! Lycka till!

http://annsoh.blogg.se/2011/may/dagens-blogg-avslutad-anmal-dig-igen-4.html#comment

2011-05-23 @ 01:06:22
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0