förlåt mina läsare...

att min uppdatering suger med tanken på att jag har ganska många läsare nu, har ju nästan inte bloggat något idag. men min dag såg helt vanligt ut, som de brukar göra i mitt liv. vakna kl 8, gå till skolan, hem och plugga, gymma, äta,  sitta vid datan. känns som jag slösar på mitt liv som tonåring man lever ju bara en gång och tiden går ju så snabbt så jag måste ju passa på. det är ju helt sjukt hur snabbt allt gott, känns som det var igår man hade sommarlov och snart är det lixom jullov. det är fan läskigt! ska snart hoppa in i duchen och sedan blir det sängen för min del. imorn är det torsdag och jag slutar vid fyra så det blir sent imorn! puuuuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0