godnatt

den här veckan har varit galet lugn, nästan inget plugg vilket varit sjukt skönt. pluggade lite spanska samt skrev min no uppsats om kol. nästa vecka blir väl likadan eftersom vi inte har något prov veckan därpå (utom so, men det pluggar jag på torsdagen nästa vecka mohaha) så det blir hur skönt som helst. men de sista veckorna innan lovet kommer vi ha sjukt mycket prov och sånt blääää!

var ju på gymmet där jag brände 500 kcal, svettades skita mycket hehe. jag emilie stina och soumaya snackade om allt och inget som vanligt och nu är jag hemma och gör ingenting. kan inte sluta tänka på breaking dawn , OMG säger jag bara. kanske ser om den i helgen eller nästa helg i dont know! kom ihåg första filmen i twilight då alla snackade om den och jag visste inte varför och en dag hyrde jag den och låg och tittade på den hemma helt själv och jag blev stört kär i filmen på en gång , kollade om den efter jag såg klart den första gången haha. sen dess har jag älskar twilight, jag har läst alla böcker och tittat på alla filmer tusen gånger! helt sjukt hur beroende man kan bli av en film.


en randrom bild på mig och bästis från turkey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0