hahahah !

kollade igenom en ''pärm'' jag fick ifrån slutet av fyren, alla i klassen fick skriva om sig själv. här är några av de som jag umgås med idag haha! vissa har förendrats helt , vissa inte alls haha!


haha priota, så du gillade tekno när du gick i fyran haha ?

haha betty du har inte förendrats alls nästan ''glad sommar till den du nu är'' haha!

hur fan kunde jag välja matte? men det gjorde väl alla andra också i den åldern haha.

så du gillade matte och massor med djur då promika haha ?

emma har inte förendrats särskilt mycker, gillr fortf beyonce, matte, basket men delfiner visste jag inget om haha ?

Kommentarer
Postat av: Prio

omg hahahahahahhahahahahah fucking import! Kan ju int ens stava hahahahhhhahahahahahhahhahahahahah

2011-11-23 @ 09:46:31
URL: http://priotasultana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0