hilina in tha house

nu käände jag för att blogga har loggat in på loisas mohahhaha!
sitter här och tråkar lite granna :(
men kväll blire kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul hihihi om de blir av :/
igår såg jag Rihanna hon vaaaaaaaar tung!!  han inte ens assåå ååh vad jag blev irreterad min lur stängs av precis när hon kmr ta ett kort!! bara för jag filmade ngn dj innan hon komm! men han va tung
men filmade och tog kort med simons lur så de lungt :) det var 15 000 mäniskor i globen jag fick ståå:)
JAG FICK GÅ BACKSTAGE HAHAHAHHAAHAHA JAG KOM IN GRATIS T RIHANNA FÖR DET ANDRA! OCH SKA DIT IGEN KANSKE IDAG! LYCKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!
fast jag han inte se henne när jag va backstage:( fick se bilen hon kom med och hennes kläder lite hahahahhahahah !
ajaaa
nu ska jag äta tror jag heheh fatsoooooooo
hejsansvejsssssssss!
my loooooooooooooooooover! gotta se him again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0