hiss och diss


* vampire diaries - som ni märkt så älskar jag den serien! jag älskar hur stefan skyddar elena och allt annat som händer. precis min smak på filmer/serier!

*att jag snart börjar i gymnasiet - okej snart och snart, det dröjer ett tag till. det kommer bli så skönt att läsa något man tycker är intressant plus att sluta i hökarängsskolan. länktar!



*vänner som ''glömmer'' sina vänner och umgås med helt andra personer -visst man behöver inte vara med samma vänner livet ut men det är ändå något jag tycker är tråkigt och därför dissar jag det!

*att skolan börjar på måndag - jag har varit utan skolan i tre hela veckor. fatta hur nice! två veckors prao på dagis som var sjukt kul och sedan en veckas lov. men om man ska tänka posetivt så är det dygt 6 veckor kvar tills det blir jullov igen mohaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0