juste jag glömde berätta!

att igår när jag mamma och lydia skulle hem till fia så hade vi inte koden till porten och det var ju en ''överrasking'' att vi skulle komma. vi står nere vi porten där i hagsätra och väntar i typ någon minut och mamma ska precis ringa fia och fråga om koden. gissa vilka vi ser komma ut från porten ? jo ken ring och hans barn haha jag tycker det var ganska kul. mamma visste också vem det var så hon började babbla på som vanligt och ba - vi ska överraska min kompis så tack så mycket att ni öppnade dörren. han var ju ändå trevlig och skrattade med och ba varsegod haha! jag visste iaf inte att han borde i samma hus som fia och rickard.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0