om breaking down!

jag kan inte fatta att jag har sett den, helt klart min favorit film av alla twilight filmerna. den var grym! så himla romantisk specielt på smekmånadet som var den bästa scenen enligt mig. bill condon som regiserade (stavning) filmen gjorde filmen hur bra som helst, det är också han som regestrerat saw filmerna så filmen blev lite ''läskigt/äcklig'' på slutet men vet var precis som i boken helt grymt! själv tycker jag att de inte borde sänkt åldersgränsen med tanke på att det kommer hemska scener i filmen. vill inte spoila för mycket men jag ska fan ta och se den igen i helgen. och jag kan inte bestämma mig om jag ska vara team jacob eller team edward tror jag väljer båda haha men robert pattinson är mest snygg i filmen och inte på riktigt till skillnad från taylor som är snygg hela jävla tiden!

nu ska jag iaf äta och plugga sedan blir det gymmet , hör av mig sen puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0