transformers 2

gick hem till soumaya en snabbis för hon skulle hjälpa mig med en grej till datan. blev ingen rihanna eftersom det hände en sak så jag, soumaya mötte upp prio och promi för att äta på subway. jag förstår mig inte på de som jobbade där. antingen var de efterblivna eller så var de riktigt efterblivna? haha på riktigt men det var iaf skit gott och jag var jäääävligt hungrig så en subway macka satte bra :) efter det köpte jag med mig naturgodis så nu sitter jag här hemma och lyssnar på musik och ska snart kolla klart på transformers jag laddat ner. förlåt för att bloggen är så tråkig utan bilder och allt men vet ni vad, jag PALLAR inte fota allt jag gör. puss!


ooooj någon paparazzi som fotade oss när vi stog vid kassan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0