helt slut...

från gymmet. jag och soumaya körde riktigt jobbigt idag och det bara rann svett vilket är ett bra täcken ;) på vägen hem såg vi att det var full måne. shit vad fin månen var, kunde inte sluta kolla på den. sen så är jag ju ett vampie diaries fan (kanske deras största fan haha?)  så tänkte direkt på vampire diaries som jag har gjort den senaste veckan eller månader varje dag nu.

skriver av mig lite:
helt sjukt hur besatt jag är, emma får damp på mig i skolan för att det ända jag tjatar om är vd. soumaya tog på sig sina hörlurar på vägen till gymmet för hon inte orkade höra mitt tjat om vd haha. men vem gillar inte vampire diaries ? jag måste bara varna er att paul wesley (stephen salvatore) är miiiiiiin min min! jag känner på mig att season 3 kommer bli grymt bra. jag menar det är det ända jag tänker på. jag har kollat på det hela helgen och ändå drömmer jag om det och tänker på det hela tiden det är helt sjukt. kom ihåg när soumaya visade mig vd första gången för typ 2-3 år sedan och jag tyckte att de härmade twilight men nu föredrar jag lixom vd mer än twilight (kommer säkert ta tillbaka det när breaking down kommer ut) haha . haha måste bara skriva av mig här eftersom ingen lyssnar på mig när jag pratar om det.  godnatt mina älskade läsare :)



den sista bilden är sjukt fin. nina dobrev är verkligen en av mina förebilder !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0