nyaste!

visste ni att justin bieber ska släppa en ny skiva i jul, kommer vara lite vintertema också. här är en av hans helt  nyaste låtar och den sitter direkt på hjärnan och jag sitter och sjunger på den hela tiden. haha hade en period då jag var beronde av honom och en period få jag inte brydde mig alls om honom. nu är beroende igen haha men han har blivit så snygg! hans röst har förendratss enormt mycket också.
(låten var svår att få tag på med bra kvalite så varsegooooooood)
ganska gammal video  här nedan, men vissa tycker att den är rasistisk ? kolla alla komentarer på youtube man ba whaaaaat? inte rasistisk någon stans.. bara rolig ju :)
här är en annan låt, lite annurlunda från hans andra låtar men tung är den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0