sjuk

igår så kollade jag på vampire diaries och ooooj vad bra det var. skönt eftersom jag inte satt lika spänd som jag brukar göra när jag ser på det, jag kopplade av mera. efter det så åkte jag emma , mulki, andrea och moumna till en fest och det slutade med att pontus och lydia fick möta upp mig i gullmars. jag tänker inte nämna några detaljer men jag säger bara en sak - aldrig mer vällingby!
när jag vaknade kände jag mig riktigt sjuk och det har jag gjort hela veckan men nu var det illa. har ont i halsen och känner att jag börjar få feber. jag mamma pontus och lydia gick ner till centrum för att handla skor och sedan åt vi på resturang och jag tog en cesar sallad , den är så god där fast orkade knappt halva haha. köpte med mig en tröja och lite gottigott eftersom jag bara ska ta det lungt idag och titta på film osv.
köpte vindruvor  samt mandariner med loka. mmmmmmmm så himla gott.just nu är det mycket godare än godis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0