dag 2 - vad skulle jag göra om jag vann 25 miljoner ?

ja vad skulle jag gjort. dels skulle jag gett mycket till min mamma, lite till min syster. skulle köpt saker till mina vänner som de skulle vilja ha. skulle lagt undan undan typ 20 miljoner på banken och spara det.för de så skulle jag vilja köpa ett cafe här i svergie och ett i turkiet eller något annat land (de skulle vara mitt jobb då i framtiden). skulle också köpt ett fint hus här i sverige där jag och min familj kommer bo. jag skulle skängt pengar till dom behövande och så skulle jag köpt en lägenheti turkiet (eller de landet som jag har ett cafe i ). och innan jag skulle lägga in pengarna på kontot skulle jag köpt ALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLT som jag vill ha och åka utomlands. shit vad mycket man kan göra för 25 miljoner, skulle bli så jävla lycklig haha :)



en gammal bild från lanzarote med mamma och lydia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0