fakta om mig

jag heter loisa som alla vet hähä. bor i farsta med min mamma och syster och innan det bodde jag i skarpnäck som jag saknar jätte mycket. jag går i hökarängsskolan... huum vad mer ska jag skriva ja jag älskar att sjunga som de flesta vet. min dröm är att bli en världskänd artist men har också andra planer iaf det inte slår in. då vill jag bli antingen polis eller journalist. på min fritid är jag med vänner, kollar på film och tränar. jag älskar att gå på bio haha det är så mysigt tycker jag specielt på vintern. men jag gillar inten är man är så många på en gång, det blir bara mycket tjaffs osv. jag älskar hundar... huuum vad mer... jo jag hatar skolan det förstör hela mitt liv ja det var väl det. puss och hej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0