ingen ork!

hej bloggen, vet att uppdateringen suger men så får det bli nu. hinner inte blogga och lägga upp bilder osv men det är väl också för jag inte har ngt att blogga om. jag gör typ samma saker varje dag haha. sista lekitonen hade vi elevens val och jag och arelis var de ända i vår klass som fick matgaling alltså om vi inte blev glada vi hoppade runt och allt haha maaaat :)

efter skolan mötte jag upp mickis och stina och vi åkte till blåsut och frågade om prao på ett dagis. vi lär väl få det vet inte. men vi gick också runt i centrum och fråga men alla var upptagna.. kom hem för ett tag sedan och kollar på tv, sitter vid datan. ska baka kokosbollar snart också mmmm. sedan dusha och sedan blir det bara plugg plugg plugg hela kvällen. har SO prov imorn hinner inte gymma häller får träna gärnet imorn haha. puss

haha jag och patricia i turkiet, helt bränd och jag flagnade redan eftr några dagar så röd och fläckig fick man vara, snyggt :)


Kommentarer
Postat av: Arelis

MAAAAAAAAAAAAAAAAAAT <3

2011-09-15 @ 19:24:17
URL: http://aarelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0