ohaaaaaaaa !


taylor och tjejen som är med abdoution!


helt sjukt vad fin man får vara, min man dårå. han har blivit så snygg (som han alltid varit) men nu ser han ut mer som en... en man! han är så himla sexig hjaskfhdnsmdj. han varit galen i honom i evigheter nu och första gången jag såg honom var i filmen ''fullt hus 2'' som jag älskade när jag var mindre och tyckte redan då att han var riktigt snygg. hans personlighet värkar så äkta också, han har humor också haha. men det är ju vad som sätt inom media och sånt. kom ihåg när jag och promika var på twilight fan event och vi köade en hel natt för att se honom vilket i gjorde. men vi fick inga aoutografer och började nästan gråta haha. aja jag får väl fler chanser haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0