god morgon!

idag är det torsdag vilket betyder att det är nationella prov i engelska för oss nior.. Igår var jag faktist lite nervös över hur det skulle gå vilket jag inte var på de andra nationella.. men iallafall jag börjar 8.10 idag och ska sitta och skriva provet i tre timmar! det är både hörförståelse och läsförståelse..igårkväll satt jag och drogade OTH som vanligt dårå, ligger på sässong 5 nu (jag tittar ju om på serien). åt nyss havregrynsgröt till frukost så jag är ganska mätt om man säger så. har lite ångest över att jag inte gymmade igår så idag efter skolan så ska jag direkt till gymmet (efter jag pluggat) och så får jag ta igen träningen från igår på lördag! ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0