lite skolproblem hära..

trodde att jag var ensam om att tycka det är intressantare att bara titta rakt fram mot väggen än att plugga.. det är ett bevis på hur ointresserant och tråkigt jag tycker det är! undrar en sak bara.. Vi elever som pluggat till ett prov vill ofta få tillbaka resultatet snabbt men då säger lärarna - jag har inte hunnit rätta provet, har varit rätt så upptagen. ääääh? you say whaaat! ska jag sitta och plugga PÅ MIN FRITID när inte ens DU orkar rätta proven, eller ''inte har tid'' att rätta de när du till och med får pengar för det????? sen så är alla lärarna på samma sida hela tiden. så fort en elev blir irreterad över en lärares stil och berättar det till sin mentor eller en anna lärare så ska de ALLTID försvara den personen!!!! jag förståååååår inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0