Min fredag

Efter skolan träffade jag och Emma Mickis och hilo och vi hade det kulkul. Mickis gick senare och jag, emma och hilo hade värsta politik snacket över hela donken haha men kul var det.. Vi snackade om allt och inget, satte oss på en bänk och snackade massor med skit med en påse chips som förr i tiden haha! Kom precis hem och har nallat lite på pizzan här hemma. Fan vad tjock jag varit idag haha.. Hoppas det blir bra väder imorn och fan vad skönt skönt att vi är lediga tills på onsdag! Den här skolveckan har verkligen varit chill! Nu blir det fredagsmys med vampire diaries hihi! Ha en bra kväll!
Här är lite mobil bilder och fan vad man set ut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0