Grattis Nemanja!

Hej bloggen :)
 
idag är det ju lördag och jag ska snart gå och lägga mig, är jätte trött i hela kroppen speciellt i mina ben eftersom att jag har gått och dansat så mycket haha. Vid sju tiden så kom Freja hem till oss och vi gick vidare mot vår kusin där vår moster också var. Vi skulle bara hälsa på alla en snabbis och titta på Robins nya lägenhet som var super fin. Efter det hade vi brottom till brandbergen där vi skulle på 18 årsfest. När vi väl var framme så fick vi reda på att festen var i haninge så vi ringde en taxi dit. När vi kom fram så välkomnades vi av jätte trevliga människor. Kände mig väldigt ofixad när jag såg hur fina alla andra var med deras klänningar. Vi tog bild med födelsedags barnet Nemanja och sedan satte vi oss vid vårat bordoch plockade massor med mat, hur gott som helst! efter det så drack vi massor med cidrer och bara hade det allmänt kul. Senare kom den goda efterrätten, som jag knappt åt av eftersom att jag mådde så illa..När alkoholen började sätta sig på rätt plats så ställde vi oss på dansgolvet efter all tjaf av allt och alla haha. Var jätte kul faktist! skönt att köra lite annurlunda.. Hade det jätte kul på festen och åt mig verkligen proppmätt. Grattis ännu en gång Nemanja och tack till dina föreldrar som fixade allt, jag hade det jätte kul. Vid ett så åkte jag och mötte tjejerna vid kungsträgården. Var med de en snabbis bara och åkte sedan hem med Mickis och Hilina. Kom hem för en timme sedan och gjorde iordning två mackor nyss hehe.. är jätte trött och ska sova nu så godnatt folks! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0