igårkväll..

 hej bloggen.. Ska berätta lite om min roliga kväll igår.. Det började med att jag träffade tjejerna sedan åkte vi långt åt helvete (okej inte så långt men jag kommer inte ihåg vart vi var..) Träffade några killar och åkte till någon park fest typ så där var vi ett tag. Det var där allt spårade ut, blev så sjukt irreterad på två respektlösa människor seröst, fan vad äcklig stil båda hade!
Jag mådde illa eftersom jag hade druckigt lite för mycket så kände mig spyfärdig jätte länge. Sedan så kommer jag inte ihåg så mycket av vad som hände men jag typ krampade ett tag på marken och jag vet inte om jag svimmade men det gjorde jag väl säkert eftersom allt var bara borta ett tag. Sedan började jag höra folks röster och så, sen kom ambulansen (!!!!). Mickis följde med och satt med mig hela natten (tack mickis och alla mina andra vänner som hjälpte mig, älskar er.) Det var inte något allvarligt utan bara alkoholen som ''talade'' men läkarna sa att jag absolut inte bör dricka något när jag är på utredning (ska på epilepsi koll typ) så från och med nu ska jag inte dricka på långe. Ska bara sköta skolan och bara vara allmänt duktig.
 
Vaknade klockan tio idag och gick och åt med Lydia i centrum och sedan träffade vi Malin och Bella och gick runt i affärer. Köpte med mig en fet godispåse också! imorn ska jag träna och vara nyttig (Igen haha). Har mått illa hela dagen och så skämms jag otroligt mycket över igår. aja vi hörs puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0