Onsdag

Började klockan nio idag igen. Vi gjorde inte så mycket utan bara lyssnade på våra mentorer. De gav oss tips på hur vi skulle sköta plugget och sånt. Det verkar som att vi kommer få grymt mycket plugg! Ena läraren sa att vi skulle räkna med att få något att plugga på varje dag.. åh jag orkar verkligen inte plugga! Sambeteende är en ganska så bred linje så det är ju bra att gå kvar men jag gick iallafall till SYV och frågade om det fanns plats på barn och fritid så jag står i kö till det nu. Men jag är fortfaranade inte helt hundra om jag ska byta men jag kan ju fortfarande bli polis om jag väljer barn och fritid.. Aja efter skolan gick jag med andrea och köpte lite skolsaker som antäckningsblock, kalender och pennor. Juste vi kommer att få våra datorer snart, och nej det var ingen macbook som många hade sagt.
 
Ska träna lite senare idag också men jag funderar på vad jag ska träna.. ska kolla om det finns något pass eller något, det är ju så tråkigt att springaw 30 minuter på rullbandet lixom. Nu väntar jag på att vampire diaries ska börja så vi hörs! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0