det här visste ni inte om mig..

när jag har tråkigt eller när jag fryser då duschar jag..
egentligen föredrar jag en hemmakväll med massor med godis och en bra film än att festa.
jag länktar till gymnasiet, lära känna nya människor och läsa något ämne man faktist tycker är intressant
att jag blev äcklad när mickis hostade upp en hel gurkbit igårnatt när vi låg och tittade på film. den där gurkbiten var helt otuggad och jag såg när den kom ut från hennes mun eeeuu..
jag funderar på om jag ska köpa naturgodis och subway idag igen..
blir jag inte artist när jag blir stor vill jag antingen bli polis eller flygvärdinna (kanske ni redan visste)
jag ääälskar fotbollskillar, helt seriöst!!!
mitt självförtroende ligger på 2/10
jag hatar när folk ska snacka skit om en, men inte säger något framför en.
jag har lätt att lita på folk, jag är rätt öppen av mig om man säger så. måste ändra på det snabbt, man vet ju aldrig vilka man pratar med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0