en gång i phuket!

träffade tjejerna och åt på kungshallen, sedan tittade vi på bio. det blev filmen ''en gång i phuket'' som var helt okej. den får 3/5 av mig, under filmen så somnade hilina och emma var väl inte så insatt i det hela.. men jag tyckte den var bra men lite mer av en vuxen film om man säger så. sedan åkte vi hem och jag ska snart titta på min älsklings serise vampire diaries och sedan blir det the secret cirkler. godnatt alla läsare!

juste jag åt godis idag också, jag och hilina hade bestämt oss för att äta onyttigt en gång i veckan men jag tror att vi bara bestämmde oss det för idag för att vi skulle ''få äta'' godis under bion så på måndag börjar jag ordentligt! jag lovar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0