imorn är det fredag :)

hello my readers. dagen har varit en vanlig skoldag med lite vår känsla, började med att jag försov mig och sprang till tunnelbanan och hade matte prov. provet sög balle, på riktigt det sög verkligen! men min lärare sa att jag inte behövde göra omprov hihi.. sen hade jag engelska prov som gick ganska bra och efter det mötte jag tjejerna och vi satte oss på donken och käkade lite. har ätit som fan idag så mår illa som en gris. satt och snackade lite boys talk med emma och andrea i världens skönaste soffa i centrum..

kom precia hem från gymmet, brände bara 300 kcal idag eftersom jag mådde så illa men bättre en inget eller hur? sen var det väldigt mycket folk där idag eftersom det var som ett slags ''öppet hus'' då alla fick komma och provträna. det bjöds på massor med chips och läsk haha.. gjorde någon hälsoundersökning också och det visade sig att jag är väldigt hälsosam hähä! puss:)


jag säger bara en sak - riktiga jugge näsor haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0