gilla så skriver jag om dig på min blogg

michaerla fallenholm
är en av mina nämaste vänner, rolig att vara med. man kan lite på henne och jaa jag har ju skrivit värsta inlägget om henne innan så kommer ej på mer haha.

jacob bodin

hmm vad ska jag säga om honom, han är en rolig person som man kan vara sig själv med. umgås inte med han så mycket längre eftersom våra scheman är helt olika så vi har nästan aldrig rast samtidigt.

andria diaz
alltid glad och snäll. ganska så social och hennes skratt dödar. ska alltid skriva böcker när man messar med henne men jaaa.. thats her!

Emilie johansson
jag och hon har börjat komma varandra närmare, man kan prata med henne om allt. när vi sover med varandra ligger vi alltid och snackar medans alla andra har somnat. rolig att vara med också, går att lita på väldigt mycket! men lite lat på gymmet är hon..

Kiana goodzari

Träffat några gånger, jätte trevlig och snäll tjej som man kan prata med. väldigt social är hon också!

claudia kuslap

känner jag inte så bra men en jätte söt tjej som gick i samma skola som mig i skarpnäck. kommer ihåg när jag var mindre så ville jag bli vän med henne men vågade inte prata med henne hahaha! hon har en jävligt fin kropp också!

Stina söderholm

en av mina närmaste vänner, hon är min lilla svenne! haha skojja nejmen hon är rolig att vara med och har värsta temperamentet! killar ni som läser min blogg, HAFFA HENNE! hon har värsta kroppen också. stina är värd en riktig pingla haha ;) hon är en bra lyssnare också ! pusspuss på dig stina!

Jennifer celena brown
har nyss lärt känna henne lite grann, en jätte söt tjej med värsta kroppen som vet hur man dansar! bra musiksmak och så är hon jätte trevlig.

jay dubb smith
En kille som går i min skola som är jätte bra på basket. rolig att prata med och fin stil har han också!

emma sofi teiko

en av mina närmaste vänner som jag tillbringar minst 5 dagar i veckan med. hon går ju i min klass hehe. ja vad ska man säga hon är ju min bitch och gör allt som jag säger och följer efter mig hela tiden hihhi annars så kan man lita på henne och ja allt sånt där :)

Burhan khalif

en kille med skit fin stil och kropp! grym på fotboll och jätte snäll!!

alice broddeson

en tjej som jag var vän med när jag var mindre, vi umgicks ganska ofta då men tjaffsade väldigt mycket om jag minns rätt. haha kommer ihåg när vi båda flyttade från skarpnäck och vi hade vårat bråk på playahead där vi försökte trycka ner varandra haha. men nu har båda mognat upp och vi snackar inte mycket eller så men hon har iaf blivit jätte snygg!

arelis dancehall
har värsta kroppen med värsta rumpan! går att prata med en om typ allt och stöttar en hela tiden. fast inte när hon inte väntade efter vi slutade hehe.. bra musiksmak har hon också hihi!

Victoria gorski

en tjej med jätte fina ögon! hon var på samma kollo som mig och emma för två år sedan och hon var typ den ända där som var trevlig och inte snackade massor med skit om folk! men det var länge sedan man såg henne ;)

varför jag inte tog alla som gillade var för jag inte hade så mycket att skriva på de..




Kommentarer
Postat av: Claudia

HAHAHHA omg, kände exakt samma sak när jag var liten fan, vi får ändra på det Guurl!!...Och din kropp dåå Hallåå?! haha

2012-01-19 @ 15:40:24
Postat av: loisa

haha ja! din kropp dödar fan!!!!!! :)

2012-01-19 @ 18:57:15
URL: http://loisaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0