jag ekänner (bäst för er att ni läser, jag la ner jävligt mycket tid på detta inlägg)

vad jag hatar mest med mitt utseende
Mina lår, mage och min näsa.
stör mig också lite på mina fötter med tanke på att det blir ganska svårt för mig att hitta skor som passar, annars bryr jag mig faktist inte om dom. men mina vänner klagar alltid på dom

vad jag ogillar mest med min personlighet
jag blir lätt svartsjuk, inte bra!
jag får lätt ångest över olika saker.
jag har tvångstankar att göra saker tre gånger på en gång, tex när jag pluggar måste jag läsa ett stycke tre gånger annars kommer det ''gå dåligt på provet'' eller att skölja av mitt ansikte på morgonen med vatten tre gånger..
jag låter oftast folk bestämma över mig, låter folk trampa på mig utan jag gör något åt saken.
jag är väldigt blyg mot de jag nyligen träffat och mot de jag knappt känner.
jag tänker typ högt, planerar högt fast ingen lyssnar hehe.
jag tjatar ganska mycket..


vad jag gillar mest med mitt utseende
jag har ju rätt så dåligt självförtroende men om jag måste välja så är det väl min ögonfärg, mitt hår, mina tänder (de är ganska raka, men måste få de lite vitare hehe), mina armar och bröst (de är inte för små och inte för stora häller)

vad jag gillar mest med min personlighet

Jag vill få alla i min omgivning att ha kul, skratta osv även om jag inte lyckas så bra
att jag inte skämms längre för att sjunga inför andra, vilket jag gjorde förut (men kan ej sjunga på beställning)
att jag sätter mål för allting tex målet för träningen är att bränna 500 kcal varje gång jag gymmar och att plugga i minst två timmar innan jag blir klar.
att jag inte skämms något för mina vänner, kan göra nästan allt framför de haha.
jag är bra på att hålla tiden!
jag är väldigt ärlig som person..
har väldigt bra fantasi och har haft det sedan jag varit liten.
börjar skita i vad alla andra tycker om mig (de negativa).
jag är rolig att vara umgås hähä (tycker jag iaf hähä, fast inte Emma)
försöker oftast se någonting posetivt i allt.
låter mina vänner oftast få som de vill iaf soumaya..
är ganska envis (ganska...)!
är snäll som en ängel nästan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0