serier jag följer

vampire diaries
är min favorit serie genom tiderna! haha nej men jag älskar den serien och den betyder faktist mycket för mig, är beroende av den också hehe. jag älskar handlingen, spänningen, vampyrerna och romantiken!


the lying game
en jätte bra serie som är sjukt spännande, det händer nya saker hela tiden och snygga killar finns med samt romantik. en jätte bra serie som jag rekomenderar!  ska faktist titta på den efter detta inlägg !

the secret cirkel
har inte direkt ''fallit'' för serien men bra är den ju. den handlar om ett gäng häxor som upptäcker nya saker hela tiden och den börjar faktist bli mer spännande och såklart innehåller den lite romantik ;)


det är typ dom som jag följer just nu, men jag har ju mina favoriter som prison break och desprite houswies som man inte häller får glömma men jag har faktist slutat följa DH..  men jag älskar iaf serier/filmer som har lite mer fantasi som tex vampyrer eller andra onaturliga saker/varelser. som ni kanske märkt så älskar jag när det är romantik med i det hela haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0