svaren på frågestunden..





vilken är din favoritblogg?a
hmm, kenzas blogg är nog min favorit!

TUVAAANDERSSON.BLOGG.SE om frågestund:
favorit klädesaffär?
faborit mat?
:)

jag har inte någon speciell favoritaffär men typ Bik Bok, H&m och alla dom där ;)
favorit maten är nog spagetti med köttfärsås, lasagne!
Anonym om frågestund:
är du orre?

hahahah nej verkligen inte? varför skulle jag vara det?  blir så irreterad på sånna där frågor. så fort en tjej gör något så får de värsta rykterna medans killarna får status och beröm!
julia om frågestund:
andvänder du den nya trenden ricinolja?:)
högsta dröm?:D

nej men funderar på att göra det, det verkar ju hjälpa :)
min högsta dröm är ju att bli en världskänd artist! men man har ju många drömmar som att gå ut skolan och resa runt med vännerna!
sanna om frågestund:
hur många killar har du varit tsm med?

har aldrig haft något seriöst.. så ingen :)

Anonym om frågestund:
är du oskuld?

japp det är jag! :)
Tessan om frågestund:
Hur långt har du gått med en kille alltså hållt på. Och hur många har di strulat med det här året? Vilka

vill inte avslöja för mycket för jag vet ju inte vem du är.. men jag har väl gjort det mesta utan sex... vilka jag har strulat med det här året tänker jag inte ta upp men i år 2012, 3 stycker hehe..
Tessan om frågestund:
Vad skulle du gjort ifall du va på G med en kille ni gillar varandra mket sen får du reda på massa saker som att han har åkt på med tjejer? Kan jag få tips

förstår inte frågan så bra men om jag var på G med en kille som jag gillar och han håller på med flera tjejer så skulle jag pratat med han. Jag skulle sagt till han, att sluta hålla på med de där tjejerna om han vill komma någon vart med mig annars är det bara att exa snabbt och hitta någon annan! Det är vad jag skulle försökt att göra, men om man gillar personen blir det lite svårt..
E' om frågestund:
Visst älskar du mig ? :D
Har du känslor för någon just nu..?
Vilka är dina absolut närmaste vänner?
Visst ska vi ha gryyyyyymt kul i sommar?!
pusspuss

jaa jag älskar dig emilie!
jag vet inte, men jag börjar få känslor för en kille tror jag..
mina aboslut närmaste vänner är ni tjejer
du, mickis, stina, emma, soumaya, patricia, Hilina, Mulki, andrea!
jaaa omg vi kommer ha så kul, bada, festa, utekvällar, myskvällar, allt!!!!!
pusssss


Din bästa kompis you know;) om frågestund:
Har du någonsin skämt ut dig framför killar nångon?
vem är dina närmaste vänner?
gillar du någon kille just nu?
hahaah nöööjd

hahah om jag har.. det står där ovan vilka som är mina närmaste. haha jaa jag tror jag gillar en kille just nu men är inte säker..
jonathan om frågestund:
vrf sååå kattiiiiig!
?

ja, inte vet jag.. föddes så..HAHA :D
jonathan om frågestund:
vrf gillar du inte mig?

haha vad har du fått det ifrån, klart jag gillar dig ;)


Anonym om frågestund:
är du på G med någon just nu? var gillar du för typer av killar? du har börjat festat ganska mycket..

ja, tror det.. jag har alltid gillat utlänska killar, men nu börjar jag falla för svenskar också haha. Jag gillar killar som är biffiga!  de ska klart spela fotboll och vara lite svartsjuka i början. De ska också våga ta första steget! jag festar inte så mycket men det har blivit mer än förut ja..
Tack ska du ha :) visst ska jag det!

1. Hur gammal är du? :)
2. Vart bor du? :)
3. Har du några syskon ?
4. Favorit film?
5. Eric saade eller Justin Bieber?
6. Gillar du vampyrer? ;)

1. fyller 16 år den 12 mars. 2. jag bor i farsta. 3. japp, en stora syster www.lydiajosefin.blogg.se 4. Twilight filmerna så klart! 5. justin bieber lugnt! 6. jag ääälskar vampyrer! puss :)



hilina
om frågestund:
heeeeeeeeej loisa! visst är jag bäst? :)

heeeeeeeej hilina! jaa fast jag är bättre ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0