trött

hej bloggen, vaknade nyss och ska snart äta frukost. ska nog duscha också sedan drar jag ner mot biblan för att plugga lite med hilina. har ju so prov nästa måndag och det är väldigt många sidor man ska kunna.. aja kom hem vid 4-5 igår, mamma blev inte sååå glad kan man säga.. var på fest på andra sidan sverige! alltså vi var långt åt helvete kan, jag visste inte ens var vi var haha. vi åkte därifrån vid två-tre tiden  och väntade på en buss i en timme.. alla vi tjejer somnade på bussen vilket var rätt så skönt sen tog vi tunnelbanan och ja sen kom jag hem. satte mig vid datan och åt lite jag var jävligt hungrig!!!!!!!!!! aja puss

Kommentarer
Postat av: TUVAAANDERSSON.BLOGG.SE

tack! det gör jag nog ska du se! :)

2012-01-29 @ 19:18:05
URL: http://tuvaaandersson.blogg.se/
Postat av: Patricia♔

Har man varit på fest ska man komma hem sent:)

2012-01-29 @ 19:50:38
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0