asedrfghjhgf

OMG! snacka om att jag är trött! var uppe hela natten igår.. jag och emma åkte till hennes pojkvän och bara umgicks med lite folk och hade det kulkul. kunde inte sova på hela natten så jag var uppe, eller vi gick ju och la oss vid fem tiden så undra varför. Vid åtta så åkte jag och Emma och köpte med oss lunch och frukost eftersom vi skulle jobba från tio-fem efter att inte ha sovit någonting!!!!!!!!!!!! vi var skit trötta och dagen gick sjukt segt men efter ett tag så blev det kul på jobbet eftersom att han som bestämmer där gick lite tidigare så då lallade vi alla runt bara.. Efter det så mötte jag upp Emma i heron city och vi tittade på bio (!!!). vi såg Spider man som var helt okej faktist, förväntade mig mer och den var jätte seg i början. Men den får en 3+ av mig eftersom det fanns lite romantik med hehe.. nu är jag hemma och kommer att tuppa av när som helst men jag ska hålla mig vaken ett tag till. imorn blir det jobb igen! puss!
 
lite bilder från igår och idag
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0